Luciaa..

image103

Tjoho amigos!

Idag har det varit en fullspäckad dag med massa lucia firande. Först i morgon på matten så släcks lyset och in kommer nån lärare - Lucia, Olov - tärna och Daniel - tomte! Nu menar jag lucialinnen, glitter krona, RUBBET! det här var otroligt roligt och fick en att bli lite varmare efter morgonens otrooligt kalla cykeltur till skolan! Riktigt roligt! dessutom fick vi choklad!
Sen bar det av till kyrkan där vi såg på skolans lucia framträdande! allt gick väl bra, förutom att lucian svimmade tillslut! ojojoj!

Mysigt med lussebullar och festisar med klassen :)

Dans på indv. vi var endast fyra stycken, vilket gjorde att vi fick jobba hådare, shiit, riktigt varmt blev det.
Sprang tillbaka till skolan i kylan och mötte upp med Rebs och vi fick först göra ett akut besök till apoteket då jag kände att jag var på väg att, ursäkta uttrycket, bloda över! HAHA!
Sen var det körträning och det är så sköönt att sjunga ut i kyrkan! haha, hör endast mig och rebecka vilket gör det ännu roligare :)
Jag fick typ inte skippa extraträningen i morgon, men screw you! nej men seriöst, det känns som att man hellre äter ute med släkt och nära en fredag kväll? Dessutom blir det lussebandy efteråt med alla kära flickor!

Jag och Rebecka Mötte Sofie, Linsaan, Maria, Daria och Sara på jensas där vi åt och snackade tills vi gick upp till kyrkan, för tredje gången denna dag, och kollade på lucia framträdande, också tredje gången. Mickan var klart finast :)
Sofie viskade sjuka kommentarer om alla vilket fick mig att skratta så tårarna rann. Detta gillade inte damen framför som hela tiden kollade bak på mig, daria, maria och självklart sofie som även fick killen bredvid att glo konstigt när Sofie kände för att sjunga med till sångerna! ÅH HERREGUD! ;D haha!

Det har varit en riktigt mysig dag med dom klart treevligaste personerna i klassen! bless you all! :) Och självklart hannah med h också, som dock inte deltog i denna kväll!

I morgon är det redovisning på svenskan så jag ska träna nu på mamma, ha det riktigt bra och TREVLIG LUCIA!
BYE!

Kommentarer
Postat av: hannie

tack så mycket! va goa ni är allihopa :)

2007-12-13 @ 21:27:42
URL: http://hanniepannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback