looking for some hot stuffs!

you give me tingles in a silly way! god damn! you make my knees weak!

ojojoj mycket plugg, eller rättare sagt, FÖÖR mycket plugg med sofie såhär på kvällskvisten. först bibblan, vi skrattade så mycket så vi blev utskrattade, eller ja hon sa åt oss och sen stängde dom. så vi lånade några böcker till hjälp och gick ner till bolaget. Asså shiit LINN du måste bara höra vad sofie gjorde på bibblan men för att skydda sofie lite så skriver jag inte här, men du ska allt få höra i morgon. vi blev utkastade från bolaget och satte oss tillsist på mix där vi faktiskt fick rätt mycket gjort. men självklart känns det fortfarande surt och som att ett G är det högsta målet. ni vet vad ett G betyder för mig - IG och med tanke på att jag hade mvg på alla mina historia prov från nian (inget skryt) så känns det här sjuukt jobbigt, men just nu känns det inte som om jag orkar bry mig. och det tror jag inte fler i klassen heller orka. sista provet, bit ihop och kör på bara! sen får det gå som det går, sen är det jullov som inleds med maskerad! sjuukt taggat! snackade med nath som triggade upp mig rejält, hon är sjuukt taggad så nu har det verkligen smittat av sig. hon har dessutom en ny hobby, dejta in a freaky way! haha loved it, måste testa.

måste tacka för en otrooligt rolig bildlektion! åh herregud, skrattade så tårarna rann. Tack Maria och Daria för att ni får mig att skratta så jag nästan dör. man behöver sånt i vardagen och inte minst i skolan!
nej, men jag får väl ta och läsa igenom skiten lite till och sen sova sött. nu lyssnas det på underbar musik och försöker ladda baterierna inför morgon dagen. rätt lugn dag förståss men provet, provet ffs.

ha en bra kväll och till SP1b, plugga inte ihjäl er, då blir det för mycket i huvudet!
gonatt&bye!

Kommentarer
Postat av: jennie

det går nog jätte bra på provet hun, lycka till :)

2007-12-19 @ 21:26:57
URL: http://jhasselgren.blogg.se
Postat av: sofiiiie

HAHAHAHA :D Bra att du inte skrev vad som hände på bibblan... men linn måste få höra det imorgon allt ; ) Ibland är det kul och vara Sofie allt ska ni veta... och tack för en rolig dag med dig återigen.. vi är ju bäst på att plugga och skit du och jag, fast vi är ju som sagt lite skoltrötta från 9:an... så denna termin har väl inte varit alltför bra, men det tar vi igen nästa år! Tagga maskerad nu då rockyyyy:P Loveee yaaa!

2007-12-19 @ 21:36:23
Postat av: rebecka :)

pffft bilden? de va på draman allt hände ;) hahaha.. "Du, stå inte sådär.. man ser dina lökar"

2007-12-19 @ 21:54:08
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback