Las Ketchup!

Privet!

Jaa, vad kan man säga? Idag var det blandade känslor i skolan. En massa skratt med Linn och Sofie! men desvärre också en jävla massa mensont! tänkte ta och pallra mig hem på eftermiddagen och skita i bilden, men duktig som man är så gick man dit, och där var inte många, ändå och fick höra på dina otroligt dåliga åsikter! "emos är ju såna där jävla fula folk med svart hår i hela ansiktet och alldeles vita med sönderskurna armar" "Motsatsen? Jaa det är ju dom där jävla bratzen som ser bättre ut men som lever på deras pappas pengar" MEN HERREGUD! jag hatar, okej hatar är ett starkt ord, men jag gillar verkligen inte dig och dina löjligt dåliga åsikter! Seriöst, bete dig som om du faktiskt går sista året och snart ska ut i vuxenvärlden!
Nej, tur att man kunde glöma mensonten ett tag och dansa loss till Las Ketchup med Linn och sen när Sofie skulle göra det värsta seriöst så höll jag och Linn på att DÖ av skratt! nej , men det var riktigt roligt, att uppliva gamla minnen med nya vänner :)

Sen fyller SofiA år idag så vi fikade med kladdkaka vilket passade mig perfekt just nu :) , choklad hjälper tro det eller ej, och självklart dök Timo upp och roade oss lite också.
Jag, Linn och Sara lurade SofiE att hon hade en fläk i baken och efter det förra dramat så blev hon skiträdd och sa upprepande gånger "seriöst, det här är inge kul, menar ni allvar?!" hahahahah! nej, jag tyckte synd om dej, men efter hur mycket du skämt ut mig, så kan vi väl säga att vi tagit vapenstillestånd nu ett tag framöver, eller vad säger du soffan? ;)

Jag och Sofie satt kvar i skolan ett tag och arbetade lite på svenska arbetet. Ett tag var vi helt själva i skolan, eller det kändes så, och det var alldeles tyst och fridfullt och jag håller med Olov "den här skolan har något speciellt" det kommer bli tråkigt på något sätt när vi flyttar där ifrån. "det finns små lögner, det finns stora lögner och det finns statistik" jadu Olov, du är klockren och du fick mig och sofie att koppla av och lyssna på dig under våran "otroligt hårt arbetande mattelektion" i soffan ;)

Sen måste jag erkänna att jag blev en aning avundsjuk när hälften av våran klass får KLÄ UT SIG I JÄTTE SÖTA KOSTYMER på draman! Det fick inte vi göra, eran nya drama lärare verkar vara skitbra! Ni var så söta, jag dog av skratt när jag fick se er spela upp era pjäser i alla peruker och kostymer! HAHA!

När jag kom hem pluggade jag på en uppsats och rätt som det var, så stormade min kära älskade syster och marcus in genom dörren. Pappa hade hämtat upp dom och nu stannar dom över helgen! Visste ni att syskonkärleken är den största? :) jaa det måste vara så i alla fall! jag älskar dej mi hermana mayor!
Sen mötte jag ida och vi gick till mickan där jag lockade hennes hår inför LUCIA dagen i morgon.
Nej, nu har jag duschat och nu väntar sköna sängen!

hoppas ni haft en treevlig kväll!
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback