I've been looking for freedom!

jaa hallådär! JAG ÄR FRIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!! seriöst, det känns så himla skönt med jullov. jag, Sofie och Linn träffades klockan åtta i morse! I KNOW! helt sjukt, eftersom vi började 10.20. Men vi pluggade och Linn taggade som faan! hon kunde allt i huvudet i stort sett så utan dej hade det inte känts lika bra. so THANKS! Känns som om provet gick relaitv bra ändå, en sten lättade från mitt bröst när jag gick ut därifrån. Det var helt klart en lyckokänsla. En till lektion och sen sprang sp1b bort från allt! frihet! Fast självklart, satt jag, sofie och daria kvar med Timo! alltid lika uppigande och roligt att få höra något nytt eller någon ny historia från honom! HAHA! dessutom fanns det fler i rummet ;) lite ögongodis si sådär! haha, eller vad säger ni tjejer? ;)

Jag och Sofie satt kvar väldigt länge och pratade om allt mellan himmel och jord! gud var sofforna är underbara! haha ;) mama kom  och hämtade mig och nu är jag äntligen hemma! är sjuukt taggad inför morgondagen! så nu ska jag bara njuta, och ta det lugnt ett tag. fast sen måste jag skriva svenska också, jaja, mycket bättre än historia prov i alla fall! Nej men nu taggar vi tjejer, kommer bli toppen det här!

Gudomligt skönt med lov, och på tal om skönt, HAHA! hur lyckas man "jag är så sköön!!" haha, jadu Daria, jag är ju som jag är säger alltid fel saker vid fel tillfällen! ;)

nu ska jag leta maskeradkläder till maria så ha det så bra, kanske skriver mer senare!
puss
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback