It's off to the stage ;)

Usch, Usch! var på bio igår kväll. haha jag och ida och två till! fan! snart lägger väl Roxy Star ner också. Sandviken kommer sakta men säkert tyna bort!
"Leo" fy fan vilken hemsk film! okej, om jag ska vara ärlig så gick jag faktiskt ut därifrån, för jag förstod vad som skulle hända. och hela filmen handlade om hämnd, typ alla dog. Jag och ida grinade flera gånger ;) haha

Skoldagen var riktigt bra, skön fredag. MEN FUCK YOU LINN ;D hahah för att du skvallrade om våran lilla plan på sofie ;)

Jag försöker, men om du inte uppskattar det så, fine..

satt kvar i skolan ett tag med sofie och hennes "prins" ;) sen gick jag till Lindex och mötte upp mamma. kom hem för ett tag sen och har duschat, bytt om och done some make-up :) snart bär det av till storstaden, får se om jag lyckas köra med en nackenchock ;) sofies lilla idé och kanske! då lär jag ju bli med på TV åtminstone! nej, ha en riktigt sköön och härlig fredag så hörs vi i morgon igen!
Nu ska man inta scenen, right persii? ;)
BYE!
image99


Kommentarer
Postat av: Sofiiie

Hahaha :D Ni kommer aldrig lyckas med eran hämnd.. jag planerar redan för fler äventyr för dig sörru :P Du är för goo du alltså:) Glad att jag har dig, skolan blir så mkt bättre då! Hoppas du hade det bra på Globen... Picasso vann och det var det viktigaste !;)Saknade dig i rutan bara.. men där ska du och jag hamna snart iaf, då vi har vårat egna program du och jag!:) Syns imorgonkväll... ring mig!:D Puss

2007-12-08 @ 00:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback