It's a brooken hallelujah!

ojojoj! vilken rolig helg det har varit. trodde detta endast skulle bli en "ta det lugnt" helg, men icke icke! :)
Okej, i fredags blev det lugnt framför idol med mickan och mamma ;)
först hade jag och mickan snöbollskrig påvägen till prillan och sen satte vi oss här nere framför öppna spisen och såg på idol.
lite pinsamt att erkänna men JAG GRÄT NÄR AMANDA SJÖNG HALLELUJAH! det framträdandet gick rätt in i hjärtat på mig. och det var inte nåra tårar heller.
Mickan "Men josse!" och mamma "det är bra att du har känslor" ehm? haha ;)

igår var det uppträdande med kören i kyrkan. haha är väl att man kan säga. småbarnen var riktigt söta och det gick väl sådär när vi sjöng, men roligast var det när mickans mobil började ringa från läktaren! åh nej! ;) haha ingenting slår din min då babe ;) <3

Sen bar det av in till gävle för att äta fint på kinarestaurang med mickan och ida! haha ida var så söt där hon satt och klagade över att hon inte hade bordsskick för såna där restauranger! haha ;)
blev mycket snack och flört med kyparna ;)
sen gick vi runt i gävle ett tag och funderade på om vi nästan lika gärna skulle kunna ta nästa buss hem, men då ringer Kevin, kära kevin som räddade våran kväll! han kom och hämtade upp oss och det bar av åt hans och rawands nya hus i hagaström :) såå himla stiligt och rent! en blick i badrummet och vi var säkra alla tre "såhär ska vi bo!"
Kevin hade massa vänner där som alla var trevliga :) ååh jag blev så rörd när rawand snackade om kärlek och att det är så lätt att säga, men så svårt att göra ;)
det blev dricka, vattenpipa, dans och skratt! säger bara "bachi bachi" ;) eller nått sånt!
man känner sig verkligen hemma där.
när det var dags för dom att dra in till stan för krogen hängde vi på, jaa inte in på krogen då, men in till stan där jag och mickan fick jaga ida då hon sprang fram och tillbaka! på ett bussen hem träffade vi riktigt roliga och trevliga människor som hängde på när jag och mickan startade jul-allsång i bussen :D
ida hoppade av vid norrsätra för att gå till nån kompis, men jag och mickan hoppade av vid prillan efter att dom på bussen skrivit ner massa röster på mickan! "LYCKA TILL NU NUMMER NIO" ;D haha

vi somnade på dirr och idag är jag såå trött, men ska ändå till idiissseeen snart och äta med hennne tror jag. sen ska jag ner på stan med rebecka och strosa lite på julskyltningen ;)

hoppas ni andra haft en riktigt bra helg! i morgon är det bara att bita ihop då real life är tillbaka ;)
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback