I'm afraid of olderness.

det var riktigt trevligt på konserten, orkar inte lägga in dom ootroooligt snygga bilderna på oss i kåpor, men lovar att dom finns här i morgon :) vi fick stående ovationer!

Åkte hem till mig med rebs och det byttes om, därefter bar det av till gävle med Sofie, Linn, Daria, Rasmus och hans kompis Henke :) det var riktigt treevligt tycker jag! Först billigt och bra käk på donken, självklart lyckades rebs spilla ut läsken, över daria ;) haha! eller ja, över och över, på skon i alla fall :)
Bion "evening" tycker jag ni borde gå och se, den var kanske en aning seg ibland, men annars en riktigt bra berättelse om livet och döden! Faktiskt sorglig, vilket då verkar konstigt eftersom vi på den andra raden mest skrattade och viskade! Tillslut fick tanten nog "NU FÅR NI ALLT TA OCH VARA TYSTA!" och det hjälpte väl, men sen när hon själv hostade fick hon minsann igen "tyst!" ;)
kom på mig själv med att jag faktiskt inte vet ett skit om min mammas liv som ung! skulle vara riktigt roligt att veta, måste fråga ut henne någon kväll!
Vi tog halv tolv bussen hem och Sofie skulle berätta om sin upplevelse i spökhuset på grönalund för ett antal år sedan! Detta ledde till många skratt, hör själva!
"Jag gick ut och han bara tog tag i mig och jag sa: Ta mig! han sa : I don't  speak swedish and shut up,, och sen tog han mig!" HAHAHA! du är minsann rolig sofie min kära vän.
nej, ni kanske inte är lika barnsliga och löjliga som vi, men vi skrattade minsann, så mycket så att magarna värkte ;) HAHA!
försökte skapa allsång men ickeicke, tråkigt folk på bussen, förutom mitt sällskap förståss och dom lite längre bak ;) right soffan? ;)

En riktigt lyckad kväll, även om jag och daria var taggad på lite fest sådär ;), men man behöver en sån här kväll också, ute i gävle med nära och kära! Tack för det!

I morgon gäller pluggning av matte-statistik för på måndag spökar ett matteprov och det kommer gå prima för mig, daria, sofie och linn? Hmm aa precis, men annars kan ju daria alltid göra det efter jul, eller hur? ;) för hon med dom långa ögonfransarna kan ju som sagt fjäska sig till vad som helst ;)

Nu får vi se om jag orkar se på lite tv eller kanske lyssna lite på musik innan den varma och sköna sängen! Sov gott mina vänner, sweet dreams!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Sofiesofie

Tack för en trevlig kväll snowflake, eller vad nickebus brukar säga ;)hehe, men du jag måste som sagt ha en del problem då jag ska prata... kanske inte va riktigt sådär jag skulle uttrycka mig, men fan det blev ju roligt iaf : ) Ni ska veta hur läskig den där typen var där på balkongen, usch det gör jag aldrig om igen !:P Lycka till med matten imorgon, själv måste man också plugga :/ Ses på måndag vännen... vi kom göra den till den bästa på hela terminen, believe me!:) Ciao ciao

2007-12-16 @ 00:49:56
Postat av: rebecka :)

Nej nu får du vara tyst. Tack för en mysdag :) haha

2007-12-16 @ 00:51:31
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback