If you want me, I must be doing something right.

ÅH gud vad jag är trött just nu! känns nästan som dagen efter en kväll ute, men nej! inte ens festande har orsakat denna trötthet!

Igår var det valbo med brudarna! riktigt treevligt, självklart mycket skratt och shopping! Dessutom hittade Hannah med H och Rebs två skitsnygga klänningar till nyår! Killarna kommer yla ;)
Sen bestämde jag, sofie och rebecka oss för att ha en filmkväll här hemma. Det blev "på smällen" vilken faktiskt var riktigt rolig!
miss wikgren ringde och bad mig sova över eftersom hon var ensam så jag tog med mig brudarna upp till henne där jag och sofie drog igång med sing-star :) sen åkte S och R men jag och natha kände för att busa lite. Vi ringde till ett dating-café och blev "Camilla, 19 från sthlm" haha ;) det var riktigt roligt att höra en massa karlar lämna meddelanden om hur intresserade dom var, men till alla er småbarnspappor på 30-40+ PLEASE?!?!
Jaja, efter en hel del snack om minnen och roligt snack om ...... så somnade vi runt tre kanske och idag var vi helt död! skulle egentligen åkt ner till stan men gick till kära prillan istället då vi äntligen tagit oss upp ur sängen vid klockan FYRA!, vilket till och med det kändes otroligt jobbigt och motbjudande.
Det var hur skönt som helst med en dusch nu och ikväll blir det bara att ta det lugnt och kanske besöka the wikgren mansion senare igen för att serva natha lite då hon är otrooligt sjuk! och jag vill inte se henne inställa nyår!
ha en riktigt treeevlig kväll! usch, tråkigt och jobbigt inlägg så jag slutar NU!!

image113


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos =) tagga lite nu :D

2007-12-29 @ 18:08:20
Postat av: rebecka :)

have fun on new year! Gott nytt år gumman! :)

2007-12-30 @ 11:49:05
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: Rebecka

Pih på dej, nu får du bör´ja skriva mer igen :)

2008-01-01 @ 19:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback