Hey baby, Hey baby, Hey!

Igår hände det som inte fick hända! Jordens Mensverk när vi satt och åt med släkten! Allt var jättebra tills helt plötsligt verken kom och jag hängde typ över bordet! "så där kan du inte ligga, josse!" men jag bara glodde ilsket "mensverk!!!" då blev alla tysta och försökte hjälpa mig så gott dom kunde. Jag reste mig, gick runt runt och höll mig för magen, alla glodde, pinsamt! Detta hjälpte dock inte så detta slutade i att mamma fann mig på en utav toerna, liggandes på golvet med benen på toalett stolen och händerna kring magen! HERREGUD! jag önskar jag varit i farmor och mormors skor just då, ni vet klimakteriet. Eller att jag kunde förvandlas till en kille, bara för sådär en tjugo minuter tills alvedonen verkat ;)

Som tur är gick det över och det tackar jag min kära vän, alvedonen för! Jag och mamma åkte förbi Nat och we drove to lusseinnebandyn på jernvallen :) och där fanns också söta sofie och kära linnsan :) Mickan sjöng med lucian och umgicks med oss efteråt. Vi hejade självklart på Hannah med H's lag "bondjävlar" haha och hannah, du var så söt när du sprang runt där och vi kunde inte göra annat än att ropa "Hyllan! Hyllan!" ;) haha
Det var riktigt treevligt och jag orkade faktiskt vara kvar till halv två ungefär. Då tog jag, mickan och Linn sällskap och självklart donade mickan skjuts hem med två lammkött ;) haha! fick skjuts typ några meter, vilket jag tyckte var onödigt, menmen, man tackar ju ändå inte nej till skjuts.
Stupade i säng direkt!

vaknade sent idag, fan! jag som skulle träna på matten! jaja, jag övertalade systeryster att ta ett senare tåg hem i morgon så hon hinner hjälpa mig lite.
Idag så ska jag ha konsert med kören, så lär åka runt kvart i två, sen hänger rebs med mig hem och ikväll blir det mys i gävle med folk från klassen :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback