he bailado salsa ;)

jaa, gårdagen resulterade i att jag, mickan och mathilda snackade under filmen, kanske för att slippa bli skrämda. Ida "TYYYYYYYYST" haha ;) mys iaf! fast jag hatar skräckfilmer egentligen. är så himla paranoid så jag kan älta sånt där långt efter.

Idag var det dags för skola igen. och vad kan man säga om idrotten?! HAHAHA! herregud, zelim, inte alls taktkänsla så jag försökte så gott jag kunde men nej! haha det gick inte! detta resulterade i att victoria och dom andra som satt bredvid skrattade ihjäl sig och spelade in ;) haha
nej, tur att man fick dansa med andra också :)

ganska tomt och tyst idag ;) både rebecka och sofie var borta ;)
tur att andra i klassen också är treevliga då :)
spanskan :) "que comiste anteayer? hmm "anteayer comí... vad heter kina mat?" haha ;) linn skrattade och carolina sa att man bara sa chineese nånting ;)
MEN GUD TIMO! hahah ;) du får mig generad ffs ;) tur att du finns att muntra upp oss ibland iaf ;) haha

nej, ekonomi provet tynger mig, men jag lär väl. nu vill jag hellst bara ha helg igen.
skönt att slappna av med allsång i bilen på väg hem ;)

bye!

Kommentarer
Postat av: maria

HAHAHA FYFAN VAD KUL DE VAAA :D:D

2007-12-03 @ 18:51:32
URL: http://mariamariia.blogg.se
Postat av: rebecka :)

Nu är jag tillbaka igen, och imorron ska du fan få höra årets skämt! :D

2007-12-04 @ 22:01:18
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback