have yourself a merry little christmas

dagens citat "har du grönt hår" haha, tack så mycket! behövde verkligen det!
Då var det jul igen! Känns riktigt overkligt, först och främst kanske på grund av att vi inte direkt har ett snölagt landskap, nej, och kanske också på att man nu sprang och handlade klapparna i sista sekund med syster i ett smockat köpis! fick inte direkt någon julstämning, hann inte.

igår umgicks jag med Idomin vilket var riktigt treevligt! gick till prix, snackade, köpte ice-cream och naturgodid, gick hit och la oss i mami och papis rum och kollade på wallander! haha , stackars ida var lite rädd där ett tag! du är så söt och nu hoppas jag att du äger i berget idag! håller tummarna att du inte ramlar och bryter nått, såhär till jul och nyår, det skulle ju inte funka ;) haha

Så i morgon är det alltså den 24 december. Oh lord! och idag är det lilla julafton. En årlig tradition och i år kommer familjen johanesson hit. Helst av allt skulle jag bara vilja sova bort den här dagen, och vakna upp snart igen och öppna julklapparna! vi ska fira i åmot i år, med släkten och kommer hem på juldagen, vilket ska bli skönt då jag får panik när jag är ifrån mina vänner för länge! jag har ingen aning om vad jag kommer få i julklapp vilket är en del av spänningen. Ska bli riktigt roligt att få lite nytt :) dessutom fick systrarna larsson pengar av farmor och farfar idag :) precis när man behöver inhandla mycket till nyår! :)

nej, nu ska jag nog ta det lugnt ett tag, sen måste jag duscha ur dom sista blåa slingorna som vägrar försvinna! tänker inte ha blåa slingor på julafton! NEJ vill vara blonda josefine igen ;)
Jag kommer troligtvis inte skriva mer förän dagen efter julafton så från mig till er alla : GOD JUL! MERRY CHRISTMAS! FELIZ NAVIDAD!

bye!

image110ponche navideño! LINN ;)


Kommentarer
Postat av: rebecka :)

God Jul på dig :) hoppas på många julisar

2007-12-23 @ 16:06:32
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: daria

god jul älskling :) hör av dig efter aftonen ;)

2007-12-23 @ 17:16:50
URL: http://daria.blogg.se
Postat av: Jennifer

GOD JUL! xD

2007-12-23 @ 23:36:56
URL: http://[email protected]
Postat av: hannie

GOD JUL! :)

2007-12-24 @ 22:44:57
URL: http://hanniepannie.blogg.se
Postat av: daria

HAR VÄRLDENS NYHET! ;) du måste ringa mig när du ser det här! :D:D

2007-12-25 @ 01:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback