have you ever loved someone so much it makes you cry?

hallådär!
jag har precis kommit hem från en toppenkväll med några av SP1B s hetaste brudar!
först och främst så mötte jag sofie nere på stan för att fixa lite nyårs grejer :) hittade en ny nyårsklänning eftersom den andra krånglade så mycket. blir nog den nya om jag inte hittar ett bra linne att ha under den andra. det inhandlades också bla strumpbyxor och smycken :) kommer bli prima det där ENGAN!

sen följde, av ren impuls, sofie med mig till storvik till REBS! tack vare tanten på bussen så lyckades vi kliva av vid rätt busshållsplats där rebs stod och väntade med sina röda, fina stövlar! Vi gick upp till rebs hus, vilket lätt är det finaste i hela storvik ;), sen började vi spela in våra låtar vi skulle sjunga till tävlingen och det gick väl rätt bra. Jag satte ton till alicia keys "no one" och rebs till oasis "wonderwall"! och sen, av en till impuls från soffan så skulle hon minsann också prova!och ni vet ju, SP1B att den här bruden är kapabel till vad som helst! jag och rebs var tvungen att gå ut för att inte förstöra inspelningen, ni förstår att vi skrattade så mycket och inte för att det lät förjävligt, nejnej, för sofie engström är så himla rolig och hon vågar allt och skämms absolut ingenting! HAHA!

Vi mötte Hannah med H på resecentrum klockan halv sju och det bar av åt klaras restaurang :) det var riktigt mysigt och vad kan man säga? hannah! hon med tandlossning! HAHA, sorglig historia, så klart men den historia made the evening! gud vad vi skrattade! och det kom upp roliga samtalsämnen hela tiden! som hmm "pannrummet" hahaha ;) sorry om du hatar mig för att jag skrev det, men ingen vet ju innebörden med det ;)

kvällen slutade på mcdonalds där vi satt ett tag och vi träffade Daria och Maria också vilket gjorde SP1B brudarna komplett ett tag ;)
sofie cyklade hem, hannah fick betala billigare på sin buss pågrund av sin hylla, rebecka sjöng på bussen och snällabästaunderbarasyster hämtade mig :)

nu ligger jag här och är nöjd efter den här kvällen. I morgon blir det nog valbo för att inhandla det sista till nyår och sen på kvällen får vi se vad som dyker upp. :)
hoppas ni haft en trevlig kväll eller får en trevlig natt, eller ja.. go natt i alla fall!
bye!

image112

Kommentarer
Postat av: hannie

hahahahahahahahahaha ;D jag känner mig speciell ;D MOHAHA! fatta hur bäst jag är ;) ;)

2007-12-27 @ 23:10:50
URL: http://hanniepannie.blogg.se
Postat av: rebecka :)

haha va? fick du åka gratis din jävel? :O

2007-12-27 @ 23:29:41
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: Sofie

Aja, bra att ni tog er hem flickor... men själv så tänker man på sin egen och Jordens hälsa genom att cykla hem ! Borde prova det ni med, hehe: )
Puss på er!

2007-12-27 @ 23:38:59
Postat av: sofie

Denna tjej är den bästa så ni vet... hur kunde jag glömma att påminna er om det i mitt tidigare inlägg, dåligt gjort! Puss på dig vännen

2007-12-27 @ 23:41:54
Postat av: mattie

Jag vet innebörden med "pannrummet" ;);)

2007-12-28 @ 18:29:32
URL: http://mattylu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback