HALELUJAH!

image100
ååh, lyssnar på Amanda Jenssens version av "hallelujah" och jag får gåshud varje gång! löjligt kanske, men jag blir såå lätt berörd! Lika när jag nyss satt och åt med mami och papi och på tv:n visades nobeldagen på tv4.
Två amerikanarna fick nobelpris i ekonomi och dom var så söta när dom stod där och såg så rörda ut att jag blev skitrörd! herregud!
måste dessutom säga att jag älskar "bleeding love" med Leone Lewis! LYSSNA!
"but I don't care what they say, I'm in love with you. I keep bleeding love"

tro det eller ej, men jag har faktiskt läst lite ur bibeln nyss! haha, jag var tvungen att göra det till ett arbete, inget annat ;)

Jag fick en smärre chock idag i skolan! Herregud! detdär har ingen betydelse och du mådde väl skitbra innan? när du inget visste? du borde må exakt lika dant nu, jag menar det var direkt inget betyder någonting alls!
andas och gå vidare!


nu börjar jag få julkänsla och jag längtar såå mycket till julafton, nyår, you name it! alla dagar på jullovet vill jag ha nu! :) Nu blir det lite till plugg och sen blir det "prison break" med Wentworth Miller. god damn! Nej, nu får ni ha en riktigt trevlig kväll och FELIZ NAVIDAD!
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback