en stjärna lyser så klart

cyklade idag också! FY FAN VAD KALLT! skönt att komma in i hammarskolans värme! och nej, vi vill inte flytta! protester i massor!
redovisningen gick ju riktigt bra, både för mig och maria :) känns riktigt skönt att ha det gjort, nu håller jag tummarna för dom andra flickorna :)

Det känns lite konstigt att man skriver mer om nyare vänner här, på ett positivt sätt så klart,  men det känns underligt att man skriver om nästan ett helt nytt liv. Jag älskar verkligen mina vänner jag haft i nästan hela mitt liv, det är klart jag gör, men jag skriver inte mycket om dom här, jag menar oftast är inte dom med i min vardag nå mera. Skolan och dess dagar gör så himla mycket att det blir mest det man skriver om här.

Och på tal om skolan så var det en rolig dag idag, kort, eller ja vi stannade kvar några stycken, fråga mig inte varför men treevligt med skratt och musik :) och eftersom D skrev en sån rolig presentation om alla så tänkte jag göra detsamma fast mer kortfattat :)
Sofie - hot legs som inte skäms för någonting
Linn - hon som är mystiskt kär och alltid på glatt humör!
Rebecka - Min trogne sångpartner vars skratt får alla andra att falla in och skratta med!
Daria - otroooligt snygg klädstil måste jag säga ;) haha, och dessutom får hon alltid som hon vill.
Maria - Den spralliga som säger allt hon tänker :)
Hannah med H - riktigt roliga och intressanta tankar om allt och alla, och denna brud borde ni akta er för, hon backar inte i första taget! :)
Sara - Killtjusaren som ÄLSKAR sallad
Vill tacka dessa tjejer för att ni gör min dag :) vad hade skolan varit utan er?
I början ville man bara dö och byta linje, typ, men nu skulle det aldrig falla mig in! Thanks to you, sunshines!

Såg nyss på en sjuk video på youtube. Filmad på ida! HAHA ida berättade själv hur trött och sliten hon var och det ser verkligen ut som om hon spelar och sjunger låten "halelujah!" DU ÄR SÅ SÖT!

fick lite dejá vu i skolan - låten fick mig att tänka tillbaka! miss it kind of...

ikväll blir det julbord med släkten :) mysigt! och sen så bär det av till lussen med girls! mysigt ska det bli!
ha en riktigt bra kväll!
bye!


Kommentarer
Postat av: sofie

Hallååå jag skäms ju hela tiden!! Problemet är att det aldrig verkar störa mig det minsta. Du och alla ni andra söta flickor är helt klart dem bästa jag har träffat på!

2007-12-14 @ 17:57:51
Postat av: sofie

Jag skrev mkt längre på min kommentar där, men ni vet vad jag känner allihopa ! Puss på er

2007-12-14 @ 17:59:54
Postat av: rebecka :)

Ni är fan underbara hela högen!!!! Nu slocknar jag snart, gonatt

2007-12-14 @ 23:47:22
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: daria

ni är lovley, allihopa! =) tack för att ni finns!!

2007-12-15 @ 01:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback