"det är mänskligt att göra fel, man borde lära sig att förlåta"

idag var det dags för skola igen, och visst blev man besviken när man cyklat så fort i kylan, så fort att man knappt kunde andas när man staplade in i omklädningsrummet i gympa salen! visst blev jag besviken när flickorna utbrister besviket att idrotten tydligen var inställd! Tack, tack susanne för att du inte meddelade att jag kunde fått ligga under det varma täcket typ en timme till!

Ingen lång dag direkt men en lyckad sådan, med självklart mycket skratt och sång på spanskan. Ja vad kan man säga cred till dig Edith! feliz navidad!
och vad kan man säga daria? vi får väl ta dom som blir över, right? ;) haha! sofie du är väl söt du!

satt kvar i skolan och kom hem typ halv fem kanske. Då blev det dusch, krama syrran adjö, kläder och sen bar det av till bussen. Självklart stod jag på ett ställe och väntade på mickan och mickan på ett annat ställe och väntade på mig, som tur var hann vi med 18.06 bussen. träffade alla andra på living room och det bjöds på världens godaste maträtt samt efterrätt. ojojoj sjuukt gott. och självklart blev det riktigt mycket skratt när man satt bredvid rebecka :)
"hjul mousse" HAHA eller vad säger du rebs?! sen sjöng vi lite också :) tyvärr hade ju servitrisen vaknat på fel sida, men det hindrade inte oss andra från att ha kul och hålla humöret uppe! tack till A och L för julklappen och självklart blir det en till termin för mig! :)

Kom nyss hem, hörde att mickan haft en riktigt lyckad lördag så nu taggar jag som faan till fredag! Kom igen nu, tjejer, nu smäller det! ska nog till lundan på förfest också! :) tmen niklas också, så klart! treevlans!

Jag lovade rebs, tyvärr, att lägga ut dessa bilder, don't laugh!
trevlig kväll/natt!
bye!


Kommentarer
Postat av: rebecka :)

Hahaha, kul att de va bara vi tre som fatta hjuulmoust ;) Servitrisen borde fundera på att gå och lägga sig lite tidagre på kvällen så hon är pigg och kry på dagen efter .p

2007-12-17 @ 21:40:31
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback