christmas is over

Jihoo! jag har fortfarande en hand inne i leken och där stannar jag ;) haha


jaa då var ännu en julafton över och den var riktigt trevlig! dock önskade jag mer snö men icke icke. Fick mycket söta julklappar men systers var ändå bäst! måste bara skriva ner rimmet hon läste här :
" att sjunga och dansa är något du kan.
Du var i närheten när Marie Picasso vann.
Att uppträda är din grej för du älskar musik, men den 8 mars får du vara publik.
Tre ord får du av mig : Engelska nycklar, piano och en tjej"

Haha jag, trög som jag är, fattade ju absolut ingenting men när jag fick biljetterna i handen så skrek jag rätt ut! "AAAHH" och kramade om henne. Biljetter till alicia keys konsert på hovet i sthlm! ååh det kommer bli toppen!
Fick även mycket småplock av släkten och mami och papi, så som smycken, kläder, underkläder, ansiktsprodukter och äntligen : EN PLATTÅNG! min gamla gick sönder så jag har varit utan hur länge som helst!
Ska även få välja ut en digitalkamera :) helst vill jag ju självklart ha en system kamera, men ack vad pengar pappa måste göra av med då, så nej, får se vad det blir för nått.

Idag vaknade vi upp i åmot, jag med en stirrande syster över mig "god morgon grinchen" Det var verkligen inte det man ville bli kallad, menmen :)
kusiner och morbror kom med familj och det var väl trevligt. trevligare än vad det brukar vara faktiskt.
Idag är det juldagen också, vilket betyder att syster och alla andra ska ut på krogen och ha roligt! Helst skulle jag också vilja parta loss, men känns inte som det blir så ikväll. Mickan ska iväg på nått men får se. Hon och jag är galna just nu,sliter oss i håret av förundran : Vad fan ska vi ha på oss på nyår?! det finns gudomligt fina klänningar på topshop, men då måste vi åka ner till sthlm innan nyår också. Har ejuförsej rätt mycket pengar nu, men nej, får se. Måste i alla fall ha nått riktigt fint för att kvällen ska bli komplett. Kanske ska ha middag här hemma och sen dra vidare. men vart?! jaa, får se.

nej, nu ska jag nog träffa eidem om hon ringer nångång. annars taggar jag nyår och den dag när klassens hetaste brudar ska träffas, vilken dag det nu blir :)

bye!

Kommentarer
Postat av: rebecka :)

torsda va fan ;)

2007-12-25 @ 16:10:36
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: daria

snygging ;) klart som fan att du är med i leken alltid!

2007-12-25 @ 23:01:51
URL: http://daria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback