bubbly

Orka plugga?!?! nej, verkligen inte! skolan tar död på mig, fast nej, jag ångrar inte mitt val. Dels för linjen i sitt men också självklart mina älskade klasskamrater! you make my day! och det vet du också Rebecka gumman, du har alltid oss kvar! :)

I alla fall så sitter jag här och borde egentligen läsa om upptäckstiden och skit nu! men vaddå, ni ska se boken! är hur fet som helst och måste väga flera kilo för faan!
nej, men jag ska läsa på lite till, sen har jag morgondagen också.

Vad ska man säga? taggad som faan till fredag! maskerad och hela skiten! kommer bli prima det där!
Jaa brudar, rockbrudar,svamp,silver,tjuv,flygvärdinna,städerska,pirat och hela skiten! hell yeah!

"cause everytime i see your bubbly face i get the tingles in a silly place. It starts in my toes, make me crinkle my nose"


forgiven.
bye!

image107

Kommentarer
Postat av: rebecka :)

Tack för att ni alltid finns där, no mather what okey??

2007-12-18 @ 20:22:20
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: maria

kom igen pluggaaa ;D

2007-12-18 @ 23:28:24
URL: http://mariamariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback