"yes, tonight Josephine"

hallåhallå!
idag dog jag av skratt.. aah nästan iaf.. men det var längesen jag skrattade så mycket att tårarna rann. och självklart hände det på hammar, vart annars? ;) haha. maria och jag satt och pratade vid ett bord så kommer den en rusande kines fram och slänger fram en mobil till maria och en lapp och säger "säg den här gatan!" vi kunde inte sluta skratta så maria försökte säga "brännargatan" (typ) flera gånger medan jag satt och skrattade framför henne åt kinesen som stod och sa "jaaaii, jaaaaaaai" flera gånger. majsan lyckades tillslut iaf och räckte tillbaka mobilen till kinesen som la på och blev otroligt glad och KRAMADE maria! HAHA! då dog jag ännu mer och inte blev det bättre när hon började snacka om att "hon inte kunde säga ääiii" (R). hahha ;) men otroligt söt var hon iaf. vi fick bara en chock när hon plötsligt rusade mot oss och kastade fram mobil och papper. från att ha en lugn stund till ett skrattande chocktillstånd alltså.

och sara då, som hade skrivit om samerna på religionen och skrivit att nån som hette RENKO skapat världen och sen visade det sig idag när vi fick tillbaka arbetena att det skulle vara EN REN KO! hahahahahahha och sen fick jag för mig att det var en ren ko, alltså en ko som inte var smutsig och då mobbade hon mig tillbaka så klart. tydligen är en ren ko en tjej ren(??) haha. aja mycket skratt idag alltså.

dessutom hittade jag och maria vår nya låt idag. . och den blir ju ännu ljuvligare när vi tar ton. så klockrenhär kommer ett smakprov på låttexten som också är klockren så klart.
"Promise me your lips are mine
(Yip yip way bop de boom ditty boom ditty)
Josephine tonight's the time
(Yip yip way bop de boom ditty boom ditty)
I will squeeze and hold you tight
(Yip yip way bop de boom ditty boom ditty)
Pack each kiss with dynamite
(Yip yip way bop de boom)

Yes tonight, Josephine, yes tonight (yes tonight)
Everything, Josephine, will be alright (will be alright)
Well Im gonna give my heart to you
Dont ask me if I love ya cause you know its true
Tonight, Josephine, yes tonight (yes tonight)"

have a nice evening.
byeeeeee

BARA FÖR ATT DU SJUNGER "YIP YIP WAY BOP DE BOOM DITTY BOOM DITTY" BÄST! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback