the weeeek is finaly over

eller ah nästan! men i morgon slipper vi på SP den långa skoldagen och får istället dra iväg och friluftsa! höhö. hoppas bara på aningen varmare väder :)
denna veckan har verkligen rusat iväg och i morgon blire stress. först högbo med skolan, sen fort in till gävle för att kika lokal och sen hem och sen gävle igen för bio med några flickor. fullspäckad med förhoppningsvis trevlig fredag.

just nu då? har legat framför tv:n sen jag kom hem från skolan och bara slappat så nu ska jag sätta igång med lite naturkunskap och kanske lite teoriläsning? får se hur mycket jag orkar. men först ska jag åka iväg med mamma och handla matsäck.
och just ja, fick lite money och hjärtchoklad av farmor och farfar idag! bäst helt enkelt! (y)


have a nice evening
byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback