the greatest madre

hallååååja!
gårdagen spenderades i sthlm och herregud vad slut jag var när jag kom hem efter sammanlagt 5 timmars bussresa (fram och tillbaka) och springande i sthlm i 6 timmar. ja, jag och mamma hade det toppen, riktigt trevligt, men var helt slut när vi kom hem. men what can I say, min mami är bäst helt enkelt :)

när jag kom hem och käkat med la familia (inklusive min syster och marcus som är hemma denna helg) så träffade jag ida och vi vandrade till IcaBj och handlade. sen gick vi hem, skar gurka, tomater och gjorde dipp och satte oss nere och kikade tv. trevligt det också såklart :)

sen på natten lät det som att folk sköt utanför mitt fönster, trodde jag skulle hamna i något gisslandrama eller något, men lyckades tillslut somna med värkande ben! GOD en shoppingrunda i sthlm kan turn into ett träningspass!
vad händer idag? orkar inte festa eller något idag känner jag utan blir bara att träffa kuken, snacka, och sen hem och mysa med familjen!
men först trerätters hemma hos larssons!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback