the ex-factor

lovet rusar förbi i världens fart! kom typ precis hem från körskolan, efter teorilektion nr 3/5. dock saknades min teoribuddy Linnsan, what happend? :)
gårdagen spenderades först med jennie, åkte runt i en bil, träffade eidem, köpte götta och kikade på OC och Oscarsgalan här nere all night. trevligt det!

jag är besatt av OC säsong två igen.. jag är kär i stranden, vädret, husen, baitshop och självklart i SETH COHEN!
så ska nörda ner mig ännu mer i det senare ikväll, men först en lång och skön promiss med kuken+ en maaaaassa snack!



BYE!

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Jaaa, jag vet. Jag var och tog spruta i Gävle, och du min vän verkar bojkotta msn! :) haha! Men nästa gång är jag med såklart :D

2009-02-26 @ 12:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback