SÅ JÄVLA TYPISKT!

jag är så jävla äckligt klantig. jag hatar mig själv just nu.
åkte ner till majsan igår kväll och umgicks med henne och limpan. spelade spel med sussi, laura och majsans mamma. trevligttrevligt. sen skulle jag och maria gå med linnsan hem en bit, så fick vi skjuts av marias morbror. jag tog av mig mina glassögon och la dom i fickan. sen hoppade jag och maria ur bilen vid henne och gick mot enen för att möta sara. sen när vi kom hem till maria igen så kunde jag inte hitta mina glassögon. vi var säkra på att dom låg i hennes morbrors bil så vi skickade sms till han och sa att han skulle kolla idag. i morse ringde han och sa att dom inte låg där och då kom marias mamma in och sa att hon hittat dom där nere, HELT TRASIGA!!
jag och maria rusade ner och där låg mina älskade glassögon i TRE DELAR!!!!!!! jävla äckel josse, skärp dig nångång!


såhär snygga va dom ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback