right here with you

hallådär!
gårdagskvällen spenderades med nath och sara då vi käkade donkendonken. det var skapligt längesen sist så det smakade kan man säga :) efter mycket snack och käk så åkte sara hem så jag och natha började vandra in mot stan, ASKALLT! och som pricken över i:et så missade vi bussen och fick gå hem i kylan! ni skulle sett mina illröda ben efter den promissen. vi gick upp till natha, åt chips och popcorn och låg framför tv:n hela kvällen. såna kvällar är riktigt sköna! :)

idag har jag endast tagit en promiss och sen bara slappat. får väl se vad som händer senare, nu ska jag ta och käka pannkakor med glass och sylt!
bye!

15 år och designer in the states, inte dåligt

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in bilderna med dig mig o rompan;)

2009-02-23 @ 14:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback