new soul

hola!
då var det back to school igen då, och alla skrattade åt mig och min berättelse om mina mördade glasögon. jag har ett reservpar nu, men jag saknar dom så klart. rebecka, jag vet att du skrattar ihjäl dig när du läser mitt senaste inlägg. haha.

idag hade jag muntlig redovisning i spanska om en bok, vilket gick bra och sen på eftermiddagen matteprovet jag missade när jag var sjuk, känns som om det gick rätt bra också. historia lektionen var helt klart bäst idag och det endast på grund av att maria tänkte säga att "HC.ANDERSSEN" var typiskt sverige. hahhahahaha majsan lilla, det var tur att du viskade till mig först för att se om det var ett bra förslag ;) jag och maria skrattade oss igenom hela lektionen, åt allt och alla. jaa så som det  brukar vara då (y)
saker som "ABBA, IKEA, VOLVO och ..... BONDE SÖKER FRU!" dök upp där och chefen skrev på :) haha

vad händer idag? precis käkat och ska strax börja plugga svenska som ska vara klart på fredag, sen ska jag bara ta det lugnt och sleeeeeeeep. skolan tidigare i morgon för att plugga med daria och sara. dock typ tolv :) , vilket är underbart.
ha en trevlig kväll!
adios!

GE MIG SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback