INGE DUSCH?!

jag dööööööööööööööööör har verkligen haft otur denna första början på året och nu äre nå fel på pumpen så vi kan INTE DUSCHA HEMMA!!! OBSERVERA INTE DUSCHA!!! mitt liv är i stort sätt över redan nu. aaaaaaaaaaaaaarrghhhhh
så ska ta och käka nu och sen åka hem till mormor och duscha innan jag åker ner till maria och kikar beverly hills med henne och hanniepannie!

ögonbrynen blev kanon btw :) och jenkan hoppade och dansade (så mycket man kan i en bil med bälte på) i bilen på vägen hem! haha våran partyskiva var på för fulla muggar såklart. tror sara vart lite avskräckt ;) haha! och varmamackorna smakade kanon på aldos också såklart (y)

have a nice evening! (ska försöka hinna med att träffa miss wikgren också för i morgon drar hon till värmen i tolv dagar. och jag är inte ett dugg avundsjuk. din lilla filuring!)
i morgon åker jag till el stocolmo med mami så hörs efter det på kvällen!
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback