härliga helg

Gårdagen var trevlig hemma hos isabell med massa brudar, dock blev det rätt så tidig hemgång för mig och natha.  sorry darkaad men en annan gång kör vi "hela natten" :) jag skulle nämligen upp tidigt idag. det blev åtminstone sing-star i massor och goda drinkar. idag gick jag upp runt nio och åkte till åmot med la familia+marcus. det var trevligt dock jobbig promenad i djup snö, men roligt att åka skoter så klart :) (y) jaaja nu äre lördag och ikväll blire bara ta det lugnt med syster (lär ju passa på när hon är hemma) framför melodifestivalen. kanske träffa eidem också och kanske natha :) får se.

här kommer iaf lite härliga bilder.











avslutar med denna bild på några sångfåglar :)

nu vill jag ha tag på SSSSSSSSSS,
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback