FINALY!

nu är sportlovet här och det känns så otroligt underbart. kommer ihåg när jag och tjejerna satt och längtade redan första dagen efter jullovet efter detta älskade lov och nu är det HÄR! ledig i morgon också då jag är klar med naturkunskapen, vilket också känns förjävligt bra! Bosse blev nog lite stolt när jag var den första som lämnade in, jaa han ville tillochmed skaka hand med mig. Det kändes som att jag vunnit guld i någon tävling ;) hahah

meeeeeeeeeeen the work is not done yet, har en samhällskunskapsinlämning som ska in i morgon, men börjar bli klar så ska bara krydda på lite till, gå igenom och skicka in till Olov antingen senare ikväll eller i morgon när jag vaknat. Tog en rask promiss hem från skolan och det är riktigt nice väder ute, fast fortfarande lite för kallt för min smak.
SOMMAREN - 09 please be mine?!

Nu ska jag skriva lite och invänta Eidem som kommer hit för att leta på något gott att äta :) haha. ha en trevlig dag så hörs vi nog senare!
BYE!

It's like I checked in to rehab, baby you're my disease.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback