feels like we're on another level.


skönt med mysisar idag ;)

har haft ett antal samtal med min "partyplannerbuddy" och nu äre igång kan man säga! hur skulle jag kunna tacka dig tillräckligt för att du sett till att vi kommer ha det bästa partyt hitills ;) höhöhö. det SKA iaf bli TOPPEN och det låter som att det lutar åt det håller rejält. nästa vecka kikar vi in lokalen och bestämmer.
sitter här nu och försöker plugga, men får se hur mycket jag orkar. magen kurrar så strax blire käk och sen förmodligen en kvällspromiss med sari. Majsan och jag diskuterar hur vi ska se på livet from now on and that's just great! (y)

By The Way!! mina älskade skor, min älskade BH och min älskade klänning finns att hämta nu. fick hem ett brev idag!! och jag som trodde dom aldrig skulle anlända till moi igen!!

have a nice evening!
bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback