det är den här dagen man kämpar med...

godmiddag. (kan man säga så?)
gårdagen gick verkligen fort, plugga med D, engelska film och gym på badhuset med idrotten. på kvällen blev det promiss med sara och hundarna och sen var tisdagen över i stort sätt.

skönt att onsdagen snart är slut, eller ah två till lektioner varav en som är hur jobbig som helst. men när man kommer hem på onsdagarna så kan man pusta ut, då har man klarat av den värsta dagen i veckan och helgen ligger bakom hörnet... typ.

jag har dock inget att skriva, förutom att jag ska fixa nya brillor! jag hoppas jag kan hitta några riktigt snygga! Jag saknar hammar btw, gooooooooooooooooood! vi pratade om saker som kännetecknade hammar idag.. här är två stycken : Linns parfym (som hon har på sig idag;)) och lukten av skinnjacka. ååh jag vill kunna använda min igen. VÅR och SOMMAR - kom till mig!


haaaaaaa en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback