btw...

skriver med rebsan nu and what can I say! 5:e Juni, please be mine?!
varit med om många underbart roliga minnen. som när jag körde in med rebsan i en tegelmur, eller när jag sjöng dancing queen förra vintern och helt plötsligt ramlade och nästan slog ihjäl mig, ivarssons alla skrattstunder, hjulmouse, kvällen vi dansade hela vägen hem från stensätra med hanniepannie.... and I can go on forever.
vi tre hade många toppendagar i somras and we MISS YOU REBSAN!!!!!!!




och i morgon får jag träffa min lilla jackson! gullungen! hur ska jag klara mig utan dig i två veckor?!AAAAAAH


aja nu blire promiss med eidem+matsäcksköp :)

Kommentarer
Postat av: Hannie

världens bästa dagar! :)



men vi får väl göra om det i sommar helt enkelt? det kommer att bli kanoners ska du se! :)

2009-02-12 @ 20:09:42
URL: http://hanniepannie.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha men guud vilken bild!

Haller med Hannah med HA ;)

2009-02-12 @ 22:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback