2009=otursår?

NEJNEJNEJNEJ! får verkligen inte komma in i dom tankebanorna. sommaren - 09 ska bli amazing och det har jag redan bestämt så may it so be! maria har helt rätt, 2009 har inte fått en bra start. först bilderna från min kamera som bara försvann! efter en fest hade jag ca. 100 bilder som bara försvann!!!! MINNEN försvann! det är typ det värsta som kan hända mig. OCH idag när jag sprang ut i kylan (struntade till och med i jackan) och fick se mina älskade glasögon MÖRDADE på marken!!!! Det låg en bit här och en bit där! Det kändes som om någon skjöt mig i hjärtat.

i natt låg jag och maria och pratade om framtiden, livet... you name it. jag kom in på det hemskaste av allt, the biggest fear: döden. För mig har det alltid känts som att jag och alla runt omkring mig kommer leva föralltid. som om det är en film utan slut. men när man tänker närmare och vet att man faktiskt kommer bli 30,40, 50, 60 osv och tillslut försvinna från planeten. vad händer då? då fortsätter jorden att snurra och nya generationer kommer och går. det skrämmer mig.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH jag får damp nu så lär sluta.
men med tanke på att livet faktiskt inte är föralltid så hoppas jag att min tur kommer vända och att denna kommande sommar  kommer bli den bästa hitills?! kanske borde man strunta i att se allt negativt och bara fokusera på det positiva?



Kommentarer
Postat av: Hannah

dagens bästa uttryck "fick se mina älskade glasögon MÖRDADE på marken!!!!" hahahah!

2009-02-01 @ 17:55:52
URL: http://hanniepannie.blogg.se/
Postat av: maria

aw!



Ja, vi är starka kvinnor och förebilder för så många därute! okej lite krydd.. men vi tar oss igenom det

2009-02-01 @ 17:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback